ISALA

Weergave

Om u de beste leesbaarheid te bieden, kunt u hier het lettertype en de achtergrondkleur naar wens aanpassen.

Lettertype


Achtergrond

Ambassadeur gastvrijheid - verdieping

Zonder wrijving geen glans

​Een deur voor een bezoeker open houden, de weg wijzen aan een verdwaalde patiënt of simpelweg een glimlach: gastvrij zijn kan iedereen. In Isala staat gastvrijheid hoog op de agenda. Het netwerk van ambassadeurs gastvrijheid groeit en daarmee ook het enthousiasme. Maar hoe zorg je als ambassadeur ervoor dat elke medewerker gastvrij is?

Programma

De workshop bevat de volgende onderwerpen:

  • Positie bepalen in de groep.
  • Persoonlijke effectiviteit.
  • Herkennen van weerstand bij verandering.
  • Motiveren kun je leren.
  • Reflecteren.

Voor wie?

De training is bedoeld voor ambassadeurs van gastvrijheid en is exclusief voor Isala-medewerkers.

Werkwijze

De training wordt verzorgd door Ellen Zuidmeer.

Accreditatie

Na afloop van de training ontvangt u een bewijs van deelname van de Isala Academie.

Groepsgrootte

Minimaal 8, maximaal 12 deelnemers.

Duur

De training duurt drie uur.

Kosten

Er zijn geen kosten aan deze training verbonden.

Trainingsdata en aanmelden

Ga voor meer informatie naar de actuele trainingsdata en het online inschrijfformulier.

Meer informatie

Heeft u behoefte aan meer informatie? De medewerkers van de Isala Academie staan u graag te woord. Zij zijn op werkdagen te bereiken tussen 8.30 en 17.00 uur op telefoonnummer (038) 424 81 88, of maak gebruik van het online contactformulier.


25 januari 2017 1111

Stuur door

Door onderstaande invulvelden in te vullen, stuurt u deze informatie gemakkelijk door.
Aan emailadres*
   
Uw naam Uw emailadres*
   
Bericht