Contact
  1. Medisch contact: 'In een virtueel centrum is de patiënt beter af'

30 JAAR HARTZORG - Thuis opgenomen zijn is voor patiënten van Isala Hartcentrum steeds vaker een mogelijkheid om te herstellen na een ingreep aan het hart. De herstelkansen zijn, met hulp van moderne technologie, vaak veel groter.

Artikel 'In een virtueel centrum is de patiënt beter af'

Ed de Kluiver, bestuursvoorzitter Isala Hartcentrum, vertelt hierover in het tijdschrift Medisch Contact. Isala Hartcentrum startte al eind jaren negentig een aantal initiatieven als alternatief voor een ziekenhuisopname.

Lees in het artikel welke dat zijn en wat 'Thuis opgenomen zijn' betekent voor patiënten. 

Lees ook eerder verschenen artikelen over ontwikkelingen in de hartzorg:

Gea Dreteler: 'Ontwikkelingen ben ik het liefst een stap voor.'
'Het Hartcentrum thuis.'
'30 jaar Hartcentrum Zwolle!' 

Voor specifieke vragen aan een afdeling, ga naar de contactpagina. U kunt ook kijken bij de meestgestelde vragen.