Contact
  1. Nieuw Trombosezorgportaal voor patiënten Meppel

De Trombosedienst van Isala Diaconessenhuis Meppel gaat in 2018 samen met de Trombosedienst van Isala Zwolle. Dit betekent dat er in 2018 een aantal dingen verandert voor patiënten van de Trombosedienst. Zo gaan patiënten onder andere gebruik maken van een nieuw Trombosezorgportaal. Lees hier mee over dit Trombosezorgportaal.

Maakt u gebruik van Portavita? Of heeft u inzage in uw logboek in Portavita? Dan gaat u gebruik maken van het nieuwe Trombosezorgportaal. Tussen april tot en met augustus 2018 krijgt u persoonlijk bericht over wanneer u het nieuwe trombosezorgportaal gaat gebruiken en wat dit betekent.

Hoe werkt het nieuwe Trombosezorgportaal?

Een nieuw portaal is even wennen. Daarom krijgt u uitleg over het nieuwe Trombosezorgportaal via een handleiding. U ontvangt een handleiding op uw thuisadres. Patiënten die zelf ook hun dosering bepalen en invoeren krijgen de handleiding tijdens de instructiebijeenkomsten die voor hen georganiseerd worden.

Download hier de handleiding

Bekijk ook onze instructiefilm.

Idensys

Om toegang te krijgen tot het nieuwe Trombosezorgportaal heeft u Idensys nodig. Idensys is een betere, beveiligde manier om in te loggen. Aanvragen van Idensys doet u via KPN. Klik hiervoor op onderstaande link. U gaat dan naar de website van KPN om Idensys aan te vragen. 

Aanvragen Idensys via KPN

  • Op de website van KPN wordt u door het aanvraagproces geleid. Dit duurt ongeveer 10 tot 15 minuten.
  • Een belangrijk onderdeel van het aanvraagproces is de persoonlijke identificatie. Een medewerker van AMP Groep komt bij u langs om u te identificeren. Hiervoor maakt u in het aanvraagproces een afspraak op een moment dat het u uitkomt. U krijgt vooraf de naam en foto te zien van de medewerker die bij u langs komt.

Waarom een nieuw Trombosezorgportaal?

De ziekenhuizen in Meppel en Zwolle zijn samen gegaan. Hierdoor gaan ook beide Trombosediensten samen. En we willen onze trombosezorg steeds verbeteren. Patiënten uit Zwolle maken al gebruik van het Trombosezorgportaal. Vanaf dit jaar gaan we met één programma werken. Daarom stapt u over van Portavita naar het Trombosezorgportaal Patiënten worden persoonlijk op de hoogte gebracht wanneer de veranderingen op hen van toepassing zijn.

Borgen van uw trombosezorg

Met het nieuwe Trombosezorgportaal begeleiden wij u bij uw trombosezorg zoals u dit van ons gewend bent. Vraagt u geen Idensys aan? En wilt u geen gebruik maken van het Trombosezorgportaal? Dan kunnen wij uw trombosezorg niet waarborgen. Neem dan contact op met de Trombosedienst. Zo kunnen we met u persoonlijk afspraken maken over uw zorg en ondersteuning door de Trombosedienst.

Extra hulp

Heeft u extra hulp nodig? Omdat u er bijvoorbeeld niet uitkomt met de handleiding? Neem dan telefonisch contact met ons op. We proberen u telefonisch zo goed mogelijk op weg te helpen. En uw vragen te beantwoorden. Schroom vooral niet om ons te bellen. Mocht het nodig zijn, dan overleggen we met u of aanvullende uitleg nodig is. We doen er alles aan om de begeleiding bij uw trombosezorg zo soepel mogelijk te laten verlopen. U mag natuurlijk ook altijd een familielid op hulp vragen.

Heeft u vragen?

Heeft u een vraag over het nieuwe Trombosezorgportaal? Dan kunt u terecht bij de Trombosedienst via (038) 424 23 29 (bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur) of stuur een e-mail naar trombosezorg@isala.nl

Voor specifieke vragen aan een afdeling, ga naar de contactpagina. U kunt ook kijken bij de meestgestelde vragen.