Contact
Kopbeeld

Werkplezier

  1. Werkplezier
Coronavirus Isala neemt maatregelen tegen het coronavirus (COVID-19)

‘Ze vroeg of ik al gegeten had’

‘Het waren de twee drukste weekenden in mijn loopbaan als gipsverbandmeester. Er lag ijs en heel Nederland ging schaatsen en deed mee aan toertochten. Het ijs was glad, niet iedereen was even ervaren met als gevolg veel botbreuken. Vooral veel gebroken polsen. De gang in het oude Sophia ziekenhuis zat vol met wachtenden. Maar niemand leek zich er echt druk over te maken.' Lees het hele verhaal van Wout.

Wout Hol, leidinggevende en gipsverbandmeester

‘Dat deze man zo eenzaam is, maakt indruk op mij’

‘Er is een man die ons regelmatig belt. Iedereen van mijn cluster kent hem. Het is duidelijk dat hij eenzaam is en belt om aanspraak te hebben, want hij stelt vaak dezelfde vragen. En hij kan lang blijven doorpraten. Dan vertelt hij dat hij alleen is, zijn ouders erg mist maar ook dat hij veel pijn heeft. Soms blijft hij wel een kwartier aan de lijn. Als het rustig is, vind ik dat prima...' Lees het hele verhaal van Sannah.

Sannah Land Sannah Land, telefoniste Contact Centrum Isala

We krijgen kansen

Isala wil goed voor haar patiënten zorgen. Dit kan alleen met medewerkers die tevreden zijn over hun werkomstandigheden, die ook op latere leeftijd goed hun werk kunnen doen en die de kans krijgen zich te blijven ontwikkelen.

Isala stimuleert haar medewerkers om beter te worden in hun werk, de laatste ontwikkelingen bij te houden, onderzoek te doen of persoonlijke vaardigheden aan te leren die hun werk prettiger maakt. Isala zet dan ook hoog in op goed werkgeverschap en wil daarin een landelijke voorbeeldfunctie vervullen.

Voor specifieke vragen aan een afdeling, ga naar de contactpagina. U kunt ook kijken bij de meestgestelde vragen.