Contact

Meestgestelde vragen

  1. Meestgestelde vragen

Heeft u een vraag? Wellicht vindt u het antwoord al in deze lijst met meestgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u contact opnemen met de apotheek.

Ja, iedereen die medicijnen op recept van een medisch specialist of huisarts wil afhalen, kan bij ons terecht. Bent u net uit het ziekenhuis ontslagen of heeft u op de Spoedeisende hulp of de polikliniek een recept ontvangen? U bent van harte welkom. Ook bezoekers van patiënten, omwonenden en medewerkers van het ziekenhuis kunnen bij de Isala apotheek terecht.

Nee, in Nederland kunt u zelf kiezen bij welke apotheek u uw medicijnen haalt. Dat kan dus een andere apotheek zijn dan waar uw gegevens (al) bekend zijn. U kunt dus altijd bij de Isala apotheek terecht.

Voordat u een nieuw medicijn meekrijgt, nemen wij met u door welke geneesmiddelen u nog meer gebruikt. Zo gaan wij zorgvuldig na of u de nieuwe medicijnen veilig naast uw andere medicatie kunt gebruiken. Na uw bezoek geven wij aan uw eigen apotheek (of huisarts) door welk middel u van ons hebt meegekregen. Zo blijft uw eigen apotheek (of huisarts) op de hoogte van wat u gebruikt.

Ja, u kunt bij ons ook verband- en hulpmiddelen kopen en zelfzorgmiddelen, zoals hoestdrank of pijnstillers. Deze kunt u ter plekke contant of met uw pinpas betalen.

Kijk voor het adres, de contactgegevens en de openingstijden bij Contact en locaties.

Voor specifieke vragen aan een afdeling, ga naar de contactpagina. U kunt ook kijken bij de meestgestelde vragen.