Contact
  1. Ilse Krishnadath

‘Zonder de afdeling Logistiek alle zorgverleners in Isala hun werk niet kunnen doen’, zegt Ilse Krishnadath. ‘Ik vergelijk ons werk weleens met de rivier de IJssel – waar natuurlijk ook Isala’s naam vandaan komt – die overal doorheen stroomt en zorgt voor leven. Zo stromen wij als logistiek medewerkers ook door heel Isala heen en zorgen dat alles goed verloopt.’

Ilse Krishnadath

‘Sinds 1 juni ben ik afvaldepothouder in Isala. Ik controleer al het afval wat vanuit Isala moet worden afgevoerd, meld het aan bij de afvalverwerkers, check of de juiste veiligheidsmaatregelen genomen zijn en de etikettering op orde is en denk mee over hoe het milieuvriendelijker kan. Hiervoor was ik negen jaar lang eerste aanspreekpunt van de afdeling Logistiek. Omdat ik toen altijd al degene was die de veiligheidsvoorschriften bijhield en meedacht met afdelingen over hun afvalproblemen, vroeg mijn leidinggevende mij vorig jaar of ik afvaldepothouder wilde worden. Een mooie kans die ik met beide handen aangreep.’

Stoer werk

‘Inmiddels werk ik elf jaar op de afdeling Logistiek. Mijn werk doe ik zo’n 50/50 achter de computer en op de werkvloer. Toen ik bij Isala kwam werken, was ik één van de eerste vrouwen op deze afdeling. En nog steeds is het wel echt een mannenwereld, maar dat vind ik juist leuk. Als meisje uit een gezin van tien kinderen, waaronder zeven jongens, ben ik wel wat gewend. Ik ben een stoer type en houd van aanpakken.’

Afvalvragen oplossen

‘Het leuke aan mijn werk vind ik dat elke dag anders is, ik continu moet schakelen en snel moet handelen, ik overal in het ziekenhuis kom en afdelingen echt kan helpen om hun afvalproblemen op te lossen. Ik vind het mooi om mee te denken over hoe we als Isala ons afval kunnen verminderen. Door afval nog netter bij afvalverwerkers aan te leveren, help ik Isala kosten besparen en soms zelfs geld te verdienen. Afval wordt steeds waardevoller.’

 

 

Voor specifieke vragen aan een afdeling, ga naar de contactpagina. U kunt ook kijken bij de meestgestelde vragen.