Contact
  1. Wachttijden Isala

Isala doet er alles aan om uw wachttijd zo kort mogelijk te houden. We vernieuwen de wachttijden (toegangstijden) elke 2 weken.

De wachttijd per arts kan variƫren. Zo kan de wachttijd langer zijn, omdat u voorkeur heeft voor een bepaalde arts. Korter kan ook, bijvoorbeeld omdat uw specialist heeft aangegeven dat dit in uw geval nodig is. De wachttijd hangt af van uw klachten, de behandeling en de drukte in het ziekenhuis. Uiteraard gelden voor spoedeisende klachten geen wachttijden.

Ga naar onze wachttijden

Wachttijd te lang?

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachttijdbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u hierin ondersteunen, zodat u mogelijk sneller geholpen kunt worden. De maximaal aanvaardbare wachttijd die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk is overeengekomen (de Treeknorm) bedraagt voor de toegang tot de polikliniek en diagnostiek 4 weken. Voor behandeling is de maximaal aanvaardbare wachttijd 7 weken. Voor vragen over de gepubliceerde wachttijden kunt u contact opnemen met het specialisme.