Contact
  1. 6598-Aanmelden digitale aanmeldzuil

Heeft u binnenkort een afspraak op de polikliniek van Isala in Zwolle, Heerde of Kampen? Dan meldt u zich voor iedere afspraak aan bij de aanmeldzuil. In deze folder leggen we uit hoe de aanmeldzuil werkt.

Als u een afspraak heeft op de polikliniek, meldt u zich bij binnenkomst aan bij de aanmeldzuil. Dit doet u met uw identiteitsbewijs. Dit kan uw paspoort, rijbewijs of identiteitskaart zijn. Of u nu één keer per week of drie keer per week een afspraak heeft, u meldt zich altijd aan bij de aanmeldzuil.

Hoe werkt de aanmeldzuil?

Kies uw identiteitsbewijs

U kiest op het beeldscherm het identiteitsbewijs dat u bij zich heeft. Vervolgens kunt u deze scannen. De foto van uw identiteitsbewijs verschijnt op het scherm. We vragen u toestemming om deze foto te gebruiken in uw medisch dossier.

Controleer uw gegevens

Het scherm toont daarna uw persoonsgegevens en vraagt of uw gegevens juist en compleet zijn. Zo niet, dan kunt u de gegevens hier aanpassen. Als alle gegevens juist zijn, en de eventueel aanvullende vragen beantwoord zijn, gaat u verder.

Neem uw afsprakenticket

De aanmeldzuil print uw afsprakenticket. Hierop staat de tijd van uw afspraak, de wachttijd en de route. Als u vragen heeft, kunt u terecht bij onze gastvrouwen en gastheren of bij de balie. Zij helpen u graag.

Volg de bewegwijzering

Op het ticket staat waar u moet zijn. Volg de route op de bewegwijzering naar de polikliniek en neem plaats in de wachtruimte. De arts of verpleegkundige haalt u daar op voor uw afspraak.

Een afspraak in Hoofdgebouw (V) Zwolle?

Heeft u een afspraak in het Hoofdgebouw (V) in Zwolle? Dan komt u opnieuw een aanmeldzuil tegen op de verdieping waar u de afspraak heeft. U meldt zich hier aan door de QR-code op uw afsprakenticket, zo’n 10 centimeter voor de scanner te houden. Op het scherm ziet u de wachttijd en in welke wachtruimte u plaats kunt nemen. De arts of verpleegkundige haalt u daar op voor uw afspraak.

Nog een afspraak op dezelfde dag?

Als u op dezelfde dag nog een afspraak heeft, dan staat deze ook op het afsprakenticket. Om u aan te melden voor de volgende afspraak, scant u opnieuw de QR-code bij de afdeling waar u de afspraak heeft. Op het scherm ziet u de wachttijd en in welke wachtruimte u plaats kunt nemen. Ook hier haalt de arts of verpleegkundige u weer op voor uw afspraak.

Meestgestelde vragen

Kan ik vooraf mijn gegevens inzien, controleren en wijzigen?

Ja, via MijnIsala kunt u uw gegevens controleren en wijzigen. U logt in op MijnIsala.nl met uw DigiD en bevestigt uw aanmelding met de extra controle via sms. Ga naar ‘Mijn gegevens’. MijnIsala is toegankelijk voor patiënten van Isala die een geldig DigiD hebben.

Geldt de legitimatieplicht ook voor kinderen?

De legitimatieplicht geldt voor iedereen, dus ook voor minderjarigen jonger dan 14 jaar. Meer informatie over de identificatieplicht in de zorg vindt u op de website van de Rijksoverheid.

Wat moet ik doen als ik mijn identiteitsbewijs ben vergeten?

Als u uw identiteitsbewijs bent vergeten, meldt u zich bij de Centrale balie in de Centrale hal. De baliemedewerker meldt u aan.

Hoe kunnen buitenlandse patiënten zich aanmelden?

Zij kunnen zich met hun buitenlandse identiteitsbewijs of vluchtelingenpas melden bij de Centrale balie in de Centrale hal.

Is op de aanmeldzuil ook een andere taal te selecteren?

Nee, op de aanmeldzuil is de informatie alleen in het Nederlands beschikbaar. Voor vragen kunt u een gastvrouw, gastheer of baliemedewerker raadplegen.

Contact

Heeft u nog vragen, dan kunt u bellen met de locatie waar u onder behandeling bent:

Zwolle, Kampen of Heerde

(038) 424 50 00

23 november 2018 / 6598

Gerelateerde folders

Voor specifieke vragen aan een afdeling, ga naar de contactpagina. U kunt ook kijken bij de meestgestelde vragen.