Contact

MijnIsala

  1. MijnIsala
Coronavirus (COVID-19) Hier vindt u belangrijke informatie over uw afspraak, onderzoek of behandeling.  Banner Digid Inloggen met DigiD en sms-controle of met de DigiD app. Banner verwijs Inloggen met ZD-nummer voor het plannen van een afspraak. Het ZD-nummer staat in het patiëntbericht van uw huisarts.

MijnIsala is een beveiligde website, waarmee alle patiënten van Isala delen van hun medisch dossier kunnen inzien. Inloggen kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Via de computer, laptop, mobiele telefoon of tablet. U kunt op drie manieren inloggen: met uw DigiD en sms-controle, met de DigiD app of met het ZD-nummer, dat in het verwijsbericht van uw huisarts staat. Lees meer over inloggen.

Afspraak maken voor bloedafname
Moet u voor onderzoek bloed laten afnemen? Plan uw afspraak digitaal via MijnIsala. Heeft u een verwijzing van uw huisarts, verloskundige? Ga naar Afspraken/Eerste afspraak maken. Bent u in behandeling bij Isala, kijk bij Afspraak/Vervolgafspraak maken. Ziet u na het inloggen nog geen afspraak staan? Neem dan ongeveer een week voor dat u bloed moeten laten afnemen telefonisch contact op met 038-4242377.

Wat is MijnIsala?

In onderstaand filmpje leggen we het u uit.

Geef uw huisarts toestemming om in uw dossier te kijken

Hangslot met sleutel

U heeft bij Isala een dossier met uw medische gegevens. Een zorgverlener buiten Isala kan uw medische gegevens alleen inzien met uw toestemming. Uw huisarts, apotheker of de arts van het verpleeghuis is zo’n zorgverlener. Voor hen is het belangrijk dat ze in uw medisch dossier kunnen kijken. Zo kunnen zij uw zorg goed blijven volgen en u beter behandelen. Toestemming geven is niet verplicht. Dat bepaalt u helemaal zelf. In MijnIsala kunt u onder het kopje ‘Mijn gegevens’  en vervolgens ‘Mijn toestemming’ de toestemming geven. Lees meer over toestemming geven.

Zijn uw gegevens volledig?

Meisje met bloem in het haar

Het is belangrijk dat in uw medisch dossier de goede persoonlijke gegevens staan. In MijnIsala kunt u uw persoonlijke gegevens aanpassen of aanvullen, zoals de gegevens van uw huisarts of apotheek. Check ook of uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer vermeld staan. Wij kunnen u dan gerichte informatie over uw zorg sturen.