Contact

Wie heeft toegang?

  1. Wie heeft toegang?

Voor iedereen!

Alle patiënten van Isala hebben toegang tot MijnIsala. Om in te kunnen loggen, moet u wel in het bezit zijn van een DigiD, uitgebreid met een sms-controle, of de DigiD app. Iedereen die in het bezit is van een burgerservicenummer (BSN) en ingeschreven staat in de Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens (GBA) kan een DigiD aanvragen.

Nieuwe patiënt bij Isala?

Komt u voor het eerst als patiënt in Isala, dan moet u zich eerst registeren bij de Centrale balie in de Centrale hal van het ziekenhuis. Neemt u dan een geldig identiteitsbewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart), uw verzekeringspasje en een actueel medicatieoverzicht mee. Wij controleren uw burgerservicenummer (BSN) om uw identiteit vast te stellen. Zodra u geregistreerd bent, kunt u inloggen in MijnIsala.

Alle patiënten van Isala hebben toegang tot MijnIsala. Ook kinderen.

Als uw kind onder behandeling is bij Isala, of is geweest, dan heeft hij of zij een medisch dossier. Om dit dossier via MijnIsala in te zien heeft uw kind nodig:

  • een eigen identiteitsbewijs
  • een eigen DigiD met sms controle of de DigiD app

U mag als ouder het medisch dossier van uw minderjarige kind inzien, maar dit is wel afhankelijk van de leeftijd van uw kind. Lees de folder 'MijnIsala voor kinderen' voor meer informatie

Geef een externe zorgverlener toestemming om in uw dossier te kijken

U heeft bij Isala een dossier met uw medische gegevens. Een zorgverlener buiten Isala kan uw medische gegevens alleen inzien met uw toestemming. Uw huisarts, apotheker of de arts van het verpleeghuis is zo’n zorgverlener. Voor hen is het belangrijk dat ze in uw medisch dossier kunnen kijken. Zo kunnen zij uw zorg goed blijven volgen en u beter behandelen. Toestemming geven is niet verplicht. Dat bepaalt u helemaal zelf. In MijnIsala kunt u onder het kopje ‘Mijn gegevens’ en vervolgens ‘Mijn toestemming’ de toestemming geven. Lees meer over toestemming geven.

 

Ervaringen