Contact
  1. 8368-BeterDichtbij-app
Punt Coronavirus (COVID-19) Bent u patiënt, begeleider of bezoeker? Hier vindt u belangrijke informatie over uw bezoek aan Isala.

De BeterDichtbij app is een eenvoudige en veilige app. Met deze gratis app kunt u berichten sturen en beeldbellen met uw behandelaar.

Hoe werkt BeterDichtbij?

Berichten sturen

Heeft u een vraag? Dan kunt u een bericht sturen naar uw behandelaar via de BeterDichtbij app. Dat kan op elk moment van de dag met uw mobiele telefoon of tablet. Uw vraag wordt binnen 3 werkdagen beantwoord.

Beeldbellen

U kunt via uw mobiele telefoon of tablet beeldbellen met uw behandelaar. Het werkt eenvoudig en veilig.

In de animatievideo hieronder leggen we uit hoe berichten sturen en beeldbellen werkt via BeterDichtbij.

BeterDichtbij app

Hoe activeer ik de BeterDichtbij app?

Uw behandelaar nodigt u uit om de BeterDichtbij app te gebruiken. Het secretariaat van Isala stuurt u een mail over BeterDichtbij. Via de link in deze mail kunt u de app BeterDichtbij downloaden (niet downloaden via Google Play of App Store). U hoeft zich maar één keer te registreren, daarna kunt u de BeterDichtbij app gebruiken.

Let op: Bij een gezamenlijk e-mailadres kan slechts één 06-nummer gekoppeld worden.

Om te registreren volgt u deze stappen:

  1. Ga naar uw e-mail of SMS.
  2. Open de mail of het bericht van BeterDichtbij en klik op de link. De BeterDichtbij app wordt nu geopend op uw telefoon.
  3. Bekijk de Gebruikersvoorwaarden en klik op ‘Akkoord’.
  4. Klik op de groene knop ’Start met activatie’.
  5. Vul uw gegevens in, zoals uw e-mailadres of telefoonnummer. Dit hoeft u maar één keer te doen.
  6. U ontvangt een SMS of e-mail op uw gegevens te bevestigen. Volg de instructie in de app.
  7. Tot slot vult u uw naam en geboortedatum in.
  8. Ook stelt u een zelfgekozen 5-cijferige pincode in. Onthoud deze goed. U heeft deze pincode nodig als u de volgende keer wilt inloggen bij de app.

U heeft de BeterDichtbij app geactiveerd. U kunt nu makkelijk en veilig berichten sturen en beeldbellen met uw behandelaar. In onderstaande video ziet u ook hoe u zich makkelijk en veilig registreert voor BeterDichtbij.

Inlogscherm BeterDichtbij app

Wat heb ik nodig om te beeldbellen?

U heeft nodig:

  • Uw mobiele telefoon of tablet met daarop de BeterDichtbij app.
  • Uw telefoon of tablet én het geluid staan aan. Niet op vliegtuigstand of ‘niet storen’.
  • Een goed werkende internetverbinding (wifi).
  • Een omgeving waarin u rustig kunt bellen.

Wat moet ik doen voor een beeldbelafspraak?

Uw behandelaar nodigt u persoonlijk uit om te beeldbellen via de BeterDichtbij app.

  • Het secretariaat plant een beeldbelafspraak in met uw behandelaar.
  • U wordt op het afgesproken tijdstip gebeld door uw behandelaar.
  • U neemt op, zoals u dat gewend bent wanneer u gewoon gebeld wordt.
  • U ziet en hoort uw behandelaar via uw mobiele telefoon of tablet en uw behandelaar ziet en hoort u ook.
  • U kunt nu samen een gesprek voeren.

Hoe werkt de berichtenfunctie?

Heeft u een zorginhoudelijke vraag? Dan kunt u de gratis berichtenfunctie gebruiken. Typ uw vraag in de berichtenfunctie van de BeterDichtbij app. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.

Let op: Heeft u een dringende vraag? Wacht dan niet, maar bel naar de afdeling waar u onder behandeling bent. Heeft u een administratieve vraag over uw afspraak? Belt u dan naar het secretariaat van de afdeling.

Contact

  • Heeft u nog vragen over BeterDichtbij?
  • Heeft u hulp nodig bij het installeren van de app?
  • Heeft u technische problemen?

Neem dan contact op met de Servicedesk van BeterDichtbij: (085) 27 35 398 of bekijk de meestgestelde vragen op de site van BeterDichtbij.

16 maart 2021 / 8368