Contact

Meestgestelde vragen

  1. Meestgestelde vragen

Heeft u een vraag? Wellicht vindt u het antwoord al in deze lijst met meestgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u contact opnemen met de apotheek.

Ja, iedereen die medicijnen op recept van een medisch specialist of huisarts wil afhalen, kan bij ons terecht. Bent u net uit het ziekenhuis ontslagen of heeft u op de Spoedeisende hulp of de polikliniek een recept ontvangen? U bent van harte welkom. Ook bezoekers van patiënten, omwonenden en medewerkers van het ziekenhuis kunnen bij de Isala apotheek terecht.

Nee, in Nederland kunt u zelf kiezen bij welke apotheek u uw medicijnen haalt. Dat kan dus een andere apotheek zijn dan waar uw gegevens (al) bekend zijn. U kunt dus altijd bij de Isala apotheek terecht.

Voordat u een nieuw medicijn meekrijgt, nemen wij met u door welke geneesmiddelen u nog meer gebruikt. Zo gaan wij zorgvuldig na of u de nieuwe medicijnen veilig naast uw andere medicatie kunt gebruiken. Na uw bezoek geven wij aan uw eigen apotheek (of huisarts) door welk middel u van ons hebt meegekregen. Zo blijft uw eigen apotheek (of huisarts) op de hoogte van wat u gebruikt.

Ja, u kunt bij ons ook verband- en hulpmiddelen kopen en zelfzorgmiddelen, zoals hoestdrank of pijnstillers. Deze kunt u ter plekke contant of met uw pinpas betalen.

Kijk voor het adres, de contactgegevens en de openingstijden bij Contact en locaties.