
Patiëntenervaringen
- Isala
- Specialismen en centra
- Orthopedie
- Over de afdeling
- Patiëntenervaringen
Wij als orthopedisch chirurgen spreken elkaar aan op verbeterpunten en we zijn bereid om naar elkaar te luisteren. Maar nog liever luisteren wij naar u. Bent u tevreden of ontevreden of wilt u gewoon iets kwijt? Deel uw ervaring met ons.
Deel uw ervaring met ons
‘Het kan altijd beter”, zegt Guido van Solinge, orthopedisch chirurg, ‘Het is ons doel om de kwaliteit van zorg die we verlenen, voortdurend te verbeteren. Dat betekent dat we er altijd mee bezig zijn: we leggen de lat hoog en dat geeft veel voldoening. Uit het laatste tevredenheidsonderzoek onder 138 patiënten komt naar voren dat maar liefst 96% het gesprek met de behandelend orthopeed als positief ervaart. Dat is een geweldig resultaat. Daar doen we het voor!’
Regelmatig ontvangt de afdeling Orthopedie reacties van patiënten. Hieronder leest u enkele ervaringen.
'Echt top!'
Via deze weg wilde ik even een COMPLIMENT achterlaten voor de superbehandeling en hoe ik geholpen word!
Tijdje geleden was ik bij dokter Boonen van de orthopedie afdeling op consult, hij en zijn assistente (arts in opleiding, ben haar naam even kwijt maar is buitenlands meisje die super Nederlands sprak) hebben me tot nu toe al enorm fijn geholpen en te woord gestaan. Echt top! Een aangenaam consult met een vleugje humor, geweldig!
Daarnaast ook complimenten voor de mevrouw die ik zojuist sprak aan de telefoon voor het inplannen van een telefonische afspraak met mijn arts en het verdere personeel dat mij te woord heeft gestaan tijdens mijn bezoek aan het ziekenhuis!
Warme groet,
Kimly Berends
(december 2023)
'Fijne manier van communiceren'
Geachte heer P. van Driel,
In de auto naar huis na ons gesprek gistermorgen op de poli in Meppel gonsden uw woorden: “we zien u graag weer terug over negen jaar” door mijn hoofd.
En uiteraard hoop ik u over negen jaar weer te ontmoeten. Maar er kan veel gebeuren in die tijd. Met mij, maar ook met u, je kunt tegenwoordig maar zo minister worden immers!
Ik had u na afloop gisteren kunnen/moeten bedanken voor de fijne manier van communiceren tijdens de vier momenten dat we elkaar spraken bij mijn behandeling. Maar ook voor het feit dat ik ondanks de pijn die ik af en toe nog voel toch heel blij ben met de geslaagde knieprothese. Je vindt het zo snel weer gewoon dat je vlot de trap op en af kunt en makkelijk kunt opstaan en gaan zitten zonder twee handen te hoeven gebruiken. Dat je weer moeiteloos een fikse wandeling kunt maken.
Nogmaals heel veel dank voor uw kundigheid bij de operatie en ook voor de prettige en toegankelijke gesprekken voor en na de operatie en bij de controles.
Hartelijke groeten,
Leo Zeelenberg
(januari, 2022)
'Geweldige zorg en enorme betrokkenheid'
We willen het OI Expertisecentrum enorm bedanken voor de geweldige zorg en enorme betrokkenheid na een vervelende val en de geboorte van ons eerste kindje. De flexibiliteit en toewijding van het team zijn bewonderenswaardig en ook al was het een hele vervelende tijd hebben zij er toch alles aan gedaan om mij zo goed mogelijk te behandelen en te begeleiden. We hadden ons geen betere zorg kunnen wensen.
Warme groet,
Celine
(januari 2021)
'Levensplezier teruggegeven'
Beste heer Mostert,
Ik heb afgelopen voorjaar een voettocht naar Rome gemaakt en vorig jaar de marathon van Munchen gelopen. Ik wil u alsnog hartelijk danken voor uw geweldige operatie en het feit dat u mij mijn levensplezier heeft teruggegeven! Thanks!
Met vriendelijke groet,
Titus Mulder
